Monday, April 9, 2007

Was ik maar Spiderman...

Ik wou dat ik spiderman wasVanavond in bed dacht ik dat ik een vallende ster zag. Dan mag je een wens doen. Ik wenste dat ik terug in Nederland was. Ik kneep mijn ogen dicht, maar toen ik ze opendeed was ik nog steeds in Amerika. Ik had natuurlijk een vliegtuig gezien, geen ster. Was ik Spiderman maar. Dan schoot ik een web, waarmee ik over de zee kon slingeren, naar huis. Ik zou zo graag weer met mijn vriendjes willen spelen, vriendjes die ik kan verstaan....

1 comment:

Anonymous said...

Lieve Xan,
Oma en opa kunnen heel goed begrijpen, dat je nog naar je vriendjes in Bussum verlangt mede omdat je ze beter kan verstaan, maar wij hoorden van papa, dat je heel leergierig bent en zo snel mogelijk veel Engelse woordjes wil leren,leuk hoor, want dan kun je de Amerikaanse vriendjes en vriendinnetjes veel beter begrijpen en wordt het ook veel leuker om met ze te spelen. Papa en mama en de jufs op school zullen je daar vast heel veel bij helpen. Nou lieve jongen veel succes daarmee en een stevige knuffel van opa en oma uit Ridderkerk.