Friday, April 20, 2007

Spring in Central Park

In New York was het echt heel warm - wel 25 graden celsius. Dat is hier wel bijna 80 graden Fahrenheit. Eindelijk gewoon in een T-shirt lopen! Central Park is echt heel erg cool. Het stikt er van de speeltuinen en kraampjes waar ik een ijsje kon kopen. Hier zit ik op een beest in de Safari Playground. In de speeltuin waren heel veel andere kindjes. Eentje sprak Nederlands. Hij leek een beetje op Jim (van het Adamplein!). Hij heette Luka en was heel stoer: hij had ook lang haar. Weet jij op welk dier ik hier lig?

1 comment:

Anonymous said...

Wat een leuke foto van jou op dat, ik denk een nijlpaard. Fijn, dat je nu ook zulk lekker weer hebt dan is het pas echt genieten en kom je ook meer kinderen tegen. Leuk voor jou, dat er ook een Nederlands jongetje was in het Central Park kon je weer even lekker vrijuit praten zonder erbij na te denken hoe alles ook alweer in het Engels is. Ik zie, dat je een heleboel verhaaltjes hebt geschreven, nou jij en je papa en mama hebben aan de foto`s te zien heerlijk genoten. Oma gaat nu even wat in de tuin doen en ga zo verder met lezen van al jouw belevenissen en dat zijn er heel wat. Fijn hoor, dag lieverd tot zo meteen. knuffel van opa en oma.