Thursday, April 12, 2007

Chickies

Chickies op de koelkastOp school doen we net alsof het lente is. Buiten sneeuwde het vandaag en was het erg koud. Ik heb lekker binnen gespeeld, met mijn nieuwe vriendje Ben. Hij vond het extra koud, want hij woonde eerst in Florida, en daar is het net zo warm als in Spanje. We speelden met de knuffels. Op school zijn er eitjes uitgekomen. In de klas naast die van miss Bruno staat een groot kippenhok. Daarnaast is de wc, dus ik kan altijd kijken bij de kuikentjes. Deze week heb ik een paar werkjes over de Chickies gemaakt. Die hangen op de koelkast nu. Links zie je een tekening van een chickie. Die is net aan het eten. Rechts moest ik de foto's in de goede volgorde plakken. Daarnaast staan Engelse woorden en getallen. Die heb ik overgeschreven. O ja, daarboven nog een tekening van Vosje. Heb ik ook op school gemaakt.

2 comments:

Anonymous said...

Ha die Xan,
Wat leuk zeg, dat er kuikentjes bij jou op school zijn, jij gaat nu zeker wel vaak naar de w.c. kun je ze steeds even bekijken.Verder wel jammer, dat het bij jullie nog zulk winters weer is, terwijl het bij ons al een beetje op de zomer lijkt,maar daar komt volgende week ook verandering in, maar er valt geen sneeuw.Nou lieve Xan heel veel plezier in ieder geval met de kuikens en je nieuwe vriendje Ben. Doe hem maar de groeten van je oma. Greetings to Ben.

Anonymous said...

Hoi Xan,

wat een mooie schilderij van Vosje heb je gemaakt. Misschien kan je ook van onze Pepper nog een keer een schilderij maken!
Je boft maar met die sneeuw, hier is het al net zo warm als in de zomer.
Leuk dat je al een vriendje hebt gevonden.

Groeten van Arja,Carl,Guido,Maritte en een poot voor Vosje van Pepper