Monday, April 16, 2007

Firehouse Dog

BrandweerhondGisteren regende het de hele dag. We zijn lekker naar de bioscoop geweest, in Newton. Daar draaide Firehouse Dog. Echt een leuke film. Eigenlijk vond ik alles leuk van de film, maar vooral dat de hond (die heette Doewee) steeds boeren en scheten liet. Dat doet Vosje ook soms (maar geen boeren). Ik vond het ook heel leuk dat die hond gewoon alles opruimde, ook in de kamer van het jongetje. Wat ook leuk was dat de hond van de trampoline sprong. In de bioscoop ging het rookalarm af tijdens de film, toen moesten we allemaal naar buiten. Er waren echte brandweermannen binnen. De film ging gewoon door, maar we kregen wel een vrijkaartje voor een volgende film. De kleinste cola's zijn nog groter dan de grootste in Nederland. Ik moest twee keer plassen tijdens de film!

1 comment:

Anonymous said...

Lieve Xan,
Wat heb je nu weer meegemaakt, zit je naar een leuke film te kijken gaat het brandalarm af,spannend zeg, moet je ineens de bioscoop uit, maar gelukkig viel het allemaal mee en heb je er nog een gratisbioscoopkaartje aan over gehouden. Lijkt mij wel een heel grappige film over een hondje ,dat allemaal stoute,maar ook brave dingen doet, zoals het opruimen van de kamer enzo. Het trampolinespringen vond jij het leukst, kan ik mij heel goed voorstellen hoor, want oma vond dat vroeger op gym net als jij een van de leukste dingen om te doen. Jij krijgt dat ook wel gauw in je gymlessen op school denk ik.Dag Xan tot het volgende verhaal maar weer he.Dikke zoen opa en oma.