Friday, April 20, 2007

Subway

In de metro van New York met mamaNew York is veel groter dan Amsterdam. Je kunt er wel lopen, maar na een tijdje ben je echt moe. Gelukkig hebben ze er ook een metro. We hebben alles met de metro gedaan. Ons hotel was op Union Square - een heel gezellig plein. Daarvandaan gingen we naar Central Park, Times Square, maar ook naar 'Little Italy'. Dat betekent klein italie - daar zijn heel veel restaurants en daar is de pizza pepperoni heel lekker. Hier zit ik met mama in de metro. In little italy heb ik net een citroenijsje gekregen.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xanny,
Wat lekker he zo`n citroenijsje, je zit er echt van te genieten en mama ziet er ook stralend uit. Makkelijk he die metro kun je snel overal naar toe en hoef je lekker niet zoveel te lopen. Dat Little Italy lijkt me ook heel erg leuk, wil ik met opa ook naar toe en dan een heerlijke pepperonipiza eten. Het water loopt me nu al de mond uit.