Monday, April 30, 2007

Couch Potato

TV is net iets leuker dan schoolNa een lange, leuke dag op school is het het allerfijnst om vlak voor het eten even bij te komen, voor de tv. Er zijn hier twee Disneyzenders. Vandaag heb ik een stuk van de Aristocats gezien - morgen de rest - alles opgenomen. GeTivo'ed noemen ze dat hier. Het was weer erg lekker weer vandaag - in elk geval beter dan vrijdag. Toen zouden onze spullen komen met de zeevracht, maar dat ging niet door omdat het regende. Nu komen ze woensdag. De afgelopen week, na New York, was eigenlijk erg leuk op school. Het was niet zo leuk dat papa naar Amsterdam ging, maar hij was erg snel weer terug. Ik heb al een paar vriendjes en vriendinnetjes (4). Deze week doen we een zeeproject op school. Erg cool. Ik kijk niet de hele dag tv hoor - dan word je een Couch Potato. Daarom lig ik ook voor de couch. De speeltuin op school is echt heel erg groot - er is een glijbaan die slingert. Ik speel daarop Flushed Away met Tommy en Ben. Dan trekken we elkaar door, net als die muizen in die film.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Wat een leuke foto van jou voor de bank, groot gelijk, dat je geen couch potato wil worden,maar je bent wel een bofferd met twee Disneyzenders. Fijn om te lezen, dat je zo`n leuke week hebt gehad op school en dat je inmiddels al 4 vriendjes en vriendinnetjes hebt.Heel veel plezier met elkaar in de speeltuin en succes met het zeeproject, oma en opa horen daar later graag meer over. Dag Xan, veel liefs van ons en doe de groetjes aan je mama en papa.