Saturday, April 21, 2007

Times Square

Waarom bukt papa? Hij is niet groter dan de wolkenkrabbersZaterdag zijn we in de dierentuin van Central Park geweest. Je weet wel, die van Madagascar. Die leeuw is echt ontsnapt. Er zijn alleen zeeleeuwen, pinguins, een paar apen, een rode panda en twee ijsberen. Daarvan staat er eentje op mijn t-shirt. Daarna gingen we shoppen op Times Square. Lentekleren kopen. En pokemonkaarten, ook al sparen ze die hier niet. Ik doe het lekker toch - ik heb er eentje met 160 HP! O ja, weten jullie waarom Papa hier bukt?

1 comment:

Anonymous said...

Xan, wat leuk, dat jij in die dierentuin van de Madagascarfilm bent geweest. Ik geloof, dat jij die leuke film wel drie keer hebt gezien, in ieder geval een keer met opa en oma, tante Annet en ik dacht ook nog met je papa en mama.Papa vond het ook leuk daar in die dierentuin, kan ik wel zien op de foto.Is die leeuw nou echt ontsnapt of maakt papa weer een grapje?