Monday, November 12, 2007

Veterans Day - Bzz - 1st Xmas shopping

Op Veterans Day eren Amerikanen alle soldaten die met pensioen zijn, zeg maar. Het is een holiday, maar daar heeft papa weinig van gemerkt. Hij vloog vandaag naar Londen. Ik had er ook wel naartoe gewild. Londen is leuk, met een heel mooi dino museum. Maar goed, ik bleef hier met mama. Eerst hebben we Vos uitgelaten. Toen hebben we boodschappen gedaan. Eigenlijk wel gek op een feestdag, maar ja, hier zijn de winkels altijd open. Daarna zijn we naar de Bee Movie gegaan. Mama vond het een beetje langdradig, maar ik vond de film leuk. Het ging over een bij die verliefd wordt op een mensenmeisje. Hij zwemt in honing en droomt dat het meisje kan vliegen. Later in de film bleek ze dat ook echt te moeten doen. Meer zal ik niet verklappen. Tot slot eindigden we bij de Walgreens. Dat is een soort drogist, speelgoedwinkel en supermarkt ineen, waar ze ook altijd heel veel spullen verkopen voor naderende feesten. En dat is nu Kerstmis. Ik zag dit weekend dat er in de mall al grote kerstbomen staan en de Halloween megastore waar ik eerder over vertelde, wordt veranderd in een Christmas megastore:-) In de etalage staan lichtjesrendieren die hun kop kunnen bewegen en levensgrote opblaasbare sneeuw-schudt-bollen met sneeuwpoppen en de kerstman erin. Jammer genoeg is die winkel nog niet open, maar bij de Walgreens stond bij de kassa wel een hele serie zingende 'christmas stuffed animals'. Ik vond dit hondje het mooist. Het blaft 'Jingle Bells' terwijl zijn slee op en neer gaat. En omdat het feest was, mocht ik het meenemen naar huis:-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Je was niet met papa mee naar Londen, maar had wel een heel leuke dag met mama,jij was vrij omdat het Veterans Day was en papa moest werken.Naar de bios Bee Movie, lijkt ons een heel leuke film en daarna nog verwend worden met zo`n leuke Kerstmuziek spelende hond, jouw dag kon toch zeker niet meer stuk. Veel -plezier met je nieuwste aanwinst.Dag jongen, liefs van opa en oma uit Ridderkerk.