Sunday, November 25, 2007

Happy Thanksgiving!

Thanksgiving heb ik bij Tommy gevierd. Vrienden van zijn vader en moeder hadden gekookt. Een hele grote Turkey! Het beest zag er niet lekker uit, ook al zeiden papa en mama dat hij heerlijk was. Ik heb er niets van genomen. Ook niet van de pumpkin pie, die je ook op dat feest hoort te eten. Ik at mushed patatoes en worteltjes. En thuis nog een ijsje. Maar het was wel erg leuk om met Tommy de hele avond te spelen. Niet op de computer want hij heeft ook Lego Star Wars. Maar daar had ik geen zin in. Ik heb dat spel al helemaal uitgespeeld. Dus hebben we met knuffels gevochten. Elke knuffel was een light sabre en een speelgoedstofzuiger was een clone blaster. En dat was heel erg leuk. O ja, Thanksgiving was drie dagen geleden.

2 comments:

Tjan said...

Dat is wel een heel grote kalkoen. Het lijkt Pino wel! Heb je zelfs niet een klein hapje geproefd?

Anonymous said...

Hoi Xan
Wat een grote kalkoen zeg, lijkt een beetje op de kalkoen, die oma vroeger braadde in de oven, papa weet dat nog wel denk ik; opa Sander kreeg in het Kerstpakket dan een enorme kalkoen en op eerste Kerstdag werd dat kolossale beest dan lekker bruin gebrand op tafel gezet. Thanksgiving Day lijkt dus heel erg op jouw papa`s eerste Kertdag toen hij ongeveer net zo`n kereltje was als jij nu. Gezellige foto`s, krijg weer zin in Kerst, maar niet in zo`n grote kalkoen, wij verzinnen wel iets anders. Dag Xan, eerst maar eens kijken wat die Piet voor jullie in petto heeft.Leuk , dat je een brief hebt geschreven aan de Sint, had oma ook al gedaan, ik ben erg benieuwd, hoe die oude man weer aan al die wensen van de kindertjes kan gaan voldoen en Amerika is wel heel erg ver voor hem he.Nou Xan jij bent in ieder geval al weer verwend met dat leuke aapje, voor jou is het bijna ieder week Sinterklaas. Veel plezier ermee, dag lieverd.