Thursday, September 20, 2007

Eerste halloweenaanschaf!

Vind je dit babyskelet niet cool? Hij kan zingen en dansen in discolicht. Het is mijn eerste Halloweenaanschaf. Halloween is in Amerika voor wat betreft de versieringen die je ervoor kunt kopen haast net zo groot als Kerstmis. Alle winkels hebben al pompoenen en skeletten. De winkels waar ze strandspullen verkochten, zijn nu bijna allemaal omgetoverd in Halloween Mega Stores. Ze hebben er van alles. Bewegende boeken, rammelende skeletten, grafstenen voor in je tuin en afgehakte bloederige handen en benen. Ook zijn er heel veel verkleedspullen te koop, voor de parades en 'trick or treat'. Dat laatste is net zoiets als Sint Maarten. Kinderen mogen dan langs de deuren om snoep op te halen, met dat verschil dat alles griezelig is versierd, ook de kinderen zelf. Ik krijg ook een griezelpak. Ik dacht eerst als Chuckie te gaan, maar mama vindt die pop te naar. Toen bedacht ik om als Yoda van Star Wars te gaan, maar nu ik al die capes en tanden heb gezien in de Mega Store wil ik als vampier.

No comments: