Saturday, November 17, 2007

My first trophy

Vandaag speelde ik met The Whales de laatste voetbalwedstrijd van het seizoen. Het was koud maar gelukkig scheen de zon. We hebben niet gewonnen, maar toch kreeg ik een trofee, een gouden beeldje van plastic, met een voetbal erin. Ik had nog nooit een prijs gewonnen met sport, maar nu wel. Volgend jaar ga ik weer meedoen met first grade soccer en ik hoop dat ik dan weer met Michael, Xander, Daniel, Christian, Magnus en Dylan in het team zit. Ik heb meteen een "sport hoek" ingericht in de kamer. Met mijn prijs, Wally van de Red Sox, mijn Harvard spullen en, eh, Vosje. Mijn favoriete sport is nog steeds zwemmen. Daarna voetbal. Paardrijden vind ik wel leuk, maar dat is niet echt een sport. Ik ga vanaf volgende week op schaatsen en in januari ga ik voor het eerst skien. Hopelijk kan ik daarmee ook een prijs winnen.

2 comments:

Anonymous said...

Halo lieve Xan,
Gefeliciteerd met je eerste trophy. Opa en oma zijn erg trots op hun sportieve kleinzoon. Wat sta je mooi op deze foto zeg.Veel succes bij het kopen van je schaatsen, ook alweer zo`n leuke sport. Wij denken,dat je het zeker zo leuk zal gaan vinden als zwemmem.Wel een leuk idee ook zwemmen in het water en schaatsen op bevroren water. Nou Xan een heel fijn weekend en groetjes aan papa en mama en voor jou een dikke knuffel.

Tjan said...

Paardrijden geen sport?! Echt wel! Zeker voor het paard... Gefeliciteerd met je eerste trofee! Leuk ook dat jullie zo'n hecht team hebben.

Dat sporten zit wel in de familie, hè? Volgens mij was je (debu-)tante Annet vroeger ook heel goed in zwemmen.