Monday, November 19, 2007

Turkey Trot

Dit is mijn Turkey Trot diploma, samen met de turkey die ik op school heb gemaakt. Alles is vergeven van de turkey's. Op Thanksgiving eet iedereen die beesten. Wel zielig. Ik geloof dat ik geen turkey zal eten, want ik hou niet zo van vlees. We zijn bij de ouders van een vriendje van mij, Tommy, uitgenodigd voor Thanksgiving, en ze eten geloof ik met kastanjes gevulde turkey. Brrrrrrr. Maar ze zullen ook wel hot dogs hebben. Dat vind ik nog wel lekker. Maar goed, de Turkey Trot. Dat was een run op school voor geld. Voor elke run van een kind kreeg onze school geld om aan arme mensen in Boston te geven. En er zijn ook blikjes met canned food ingezameld om te geven. Wij hebben ook speciaal blikjes gekocht daarvoor en ik heb de run gelopen en een diploma gekregen. Nu kunnen de arme mensen vast lekker eten overmorgen.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Leuk die Turkey Trot, goeie aktie van jouw school weer en sportief en lief dat jij ook je rondjes hebt gelopen om dat geld voor armere mensen in te zamelen.Opa en oma zijn trots op je. Wat dat kalkoen eten betreft, nou jouw papa en Annet vonden kalkoen uit de oven ook niet zo heel lekker, maar kalkoenfilet met een lekker sausje vonden ze wel heerlijk, misschien kan je dat eens proberen.Oma heeft het goed begrepen met Kerst moeten er ook gewoon hot dogs gegeten kunnen worden,ook lekker en het gaat toch vooral om de gezelligheid en neefje Sam is trouwens ook gek op dat soort dingen.Dag lieve Xan tot de volgende keer, een dikke knuffel van opa en oma.