Monday, June 30, 2008

Swiming lessons at the Windsor Club

Vandaag begon mijn eerste zwemles in de pool van de Windsor Club. Het was heel leuk. Ik zit in level 2. Aan het eind van de volgende maand krijg ik nog twee weken zwemles. Papa en mama hebben me voor verschillende kampen opgegeven. Ze zijn bang dat ik me verveel in 12 weken vakantie:-) Volgende week krijg ik tennisles. Gisteren hebben we een heel cool racket gekocht en tennisschoenen. Ik ben benieuwd. De week erna ga ik naar een art camp. En dan weer zwemmen. En natuurlijk veel met vriendjes spelen. Vorige week heb ik een sleep over bij Ben gedaan en hij een sleep under bij mij. Dat betekent dat je tot laat bij een vriendje bent, maar dat je er niet blijft slapen. Dat kon niet, want Ben ging de volgende dag vroeg naar Cape Cod. Over twee weken ga ik bij Michael een sleep over doen en de week erop komt hij bij mij. Misschien dat ik nog een keer naar Ben ga, hij is voorlopig op Cape Cod, maar misschien mag ik een paar dagen bij hem logeren. Dat zou heel cool zijn!

No comments: