Saturday, June 14, 2008

My 7 1/2 Birthday Party

Mijn vader en moeder hadden het al de hele tijd beloofd: ik zou ook mijn verjaardag in Amerika mogen vieren. Het kwam er alleen steeds niet van, tot vandaag: my 7 1/2 Birthday Party:-) Kids U in Needham was afgehuurd vanavond, van 6 tot half 8. Eigenlijk een hele gekke tijd, waardoor ik de hele dag ernaar heb uitgekeken totdat ik haast niet meer kon. Maar toen was het zover. Op de eerste foto zie je al mijn vriendjes voor de klimmuur, want Kids U is een soort Monkeytown. Eerst ga je in een soort kruip door sluip door klim ballenbak. Daar hebben we tag gespeeld. Dat is tikkertje in het Engels. We kregen het er heel warm van. Daarna mochten we naar de ruimte met de klimmuur en andere klim- en springapparaten. Daar was het lekker koel van de airco. We hebben er 'Fishy, fishy in the water' gespeeld. Heel erg leuk. En veel te snel was het toen al pizza eten en ijsjes, want daarna ging iedereen naar huis. Mijn vriendjes met een ballon en de 'goody bags' die mama en ik van de week hebben gemaakt. Er zaten snoepjes in, een varkensknijpzaklamp en een key chain van Star Wars. Iedereen was er heel erg blij mee. Ik kreeg een hele zak cadeautjes mee naar huis, want dat doen ze in Amerika. Je pakt niet gelijk uit, maar je wacht tot je thuis bent. Alle kindjes hadden kaarten voor me gemaakt. Het was net Sint Nikolaas. Ik heb hele leuke cadeaus gehad: Star Wars, een Webkinz, Lego, een cactus om zelf te laten groeien, een boek van de Red Sox, een Red Sox trui, een voetbalspel en marshmallow poppers, dat zijn pistolen om marshmallows mee te schieten. Heel cool. Ik ben er heeeeeeel erg blij met alles. O ja, en die meneer op de laatste foto is Edwin. Hij is de drummer van de band waar papa vroeger in heeft gespeeld:-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
Wat een geweldig leuk verjaarsfeest heb jij gehad zeg.Ik had al iets over de plannen gelezen in mama`s blog, maar dat het zo leuk zou worden wist ik niet. Je kan wel zien aan de foto`s, dat jij en je vriendjes en vriendinnetjes er erg van hebben genoten.