Sunday, June 8, 2008

Red Sox Home Run!

Gisteren ben ik met Papa en Mama naar de Red Sox geweest. Het was de tweede keer dat ik ging. Het was heel heet (35 graden) en we zaten gelukkig in de schaduw. Ik heb pinda's gegeten en de doppen mochten we gewoon op de grond gooien. Vorige keer dat ik ging zaten we achter in het stadion, bij "the bleechers". Nu konden we de spelers gewoon zien, wel moesten we een beetje om een paal heenkijken. Wally, the green monster, was er ook. Hij is de mascotte van de Red Sox. Manny Ramirez liep een homerun. Na de zesde inning zongen we het liedje dat ik op school heb geleerd: "Take me out to the ball game". Dat wordt altijd gezongen rond die tijd in de wedstrijd. En iedereen zingt mee, op Youtube kun je horen en zien hoe dat gaat. Wat later in de wedstrijd kwam ook het liedje "Sweet Caroline" aan de beurt, waarbij alle mensen heel hard meezingen. Ook op Youtube te zien, compleet met heel hard "o, o, o" en "so good, so good, so good". Ons eigen filmpje laat ik volgende keer wel zien, als mama niet meezingt:-), maar dat meezingen is wel ontzettend leuk, net als de wave in het stadion. Maar soms duurt de wedstrijd ook wel lang, maar ik had gelukkig mijn Nintendo bij me:-) Verder hebben we burgers gegeten, en milk shakes en cola gedronken. De Sox hebben gisteren gewonnen met 11-3, tegen de Seattle Mariners. Het allerleukste was dat alle kinderen na de wedstrijd op het veld mochten om een "homerun" te lopen. Er waren heel veel kinderen, dus we moesten wel een half uur wachten. Het was heel spannend, maar het was megavetcool! Ik heb het gravel gevoeld waarop Manny heeft gelopen. En daarna er zelf heel hard op gerend - kijk maar op foto 2. En ik was ook nog op nog op televisie in het stadion!

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieverd,
Wat heb jij weer een geweldige dag gehad daar bij die Red Sox. Oma en opa hadden jou die home run wel eens willen zien maken, je zal het best wel snel gedaan hebben, want wij weten dat jij heel hard kan rennen.Enne Sweet Caroline klinkt ons ook heel bekend in de oren. Wij hebben Elvis(opa`s favoriet) en Neil diamond(oma`s favoriet)afgespeeld, erg leuk om dat zo te horen.Daarna hebben wij gelijk weer de cd van Neil Diamond uit de kast gehaald.Erg leuke foto`s hoor. Wij zijn trots op je en genieten van alle leuke dingen, die jij met papa en mama meemaakt.Dag Xan tot de volgende keer weer. Liefs van opa en oma uit Ridderkerk.