Sunday, June 15, 2008

Vaderdag

Een mooie tekening had ik voor papa gemaakt voor vaderdag. De hele familie - zonder de katten Bus en Bo natuurlijk - bij de pond in Wellesley om de kikkervis met benen vrij te laten. De kikkervis zonder benen was dood gegaan, dus ik vond dat mama gelijk had om de ander weer bij zijn broers en zusjes te brengen. Tommy heeft zijn tadpoles nog steeds in een emmer thuis, vertelde zijn vader gisteren. Jammer was alleen dat ik de d van daddy verkeerd heb geschreven op de tekening. Het is een b geworden, maar papa vond het niet erg, ook wel leuk. Wat baby betekent schatje en dat is hij ook:-) We hebben hem ook nog een muziektijdschrift gegeven, een film en - heel mooi - een ingelijste foto die vorige week bij de Red Sox Game is gemaakt. Na de koffie en cadeautjes op bed hebben we Edwin nog wat van Boston laten zien. Daarna gingen papa en Edwin naar een concert. Eigenlijk vind ik dat stom. Op Jeugdjournaal zag ik dat papa's juist op vaderdag allemaal dingen met hun kinderen doen. Maar goed, mama en ik hebben lekker film gekeken. Dat was ook leuk.

1 comment:

Anonymous said...

Ha die Xan,
Een leuke tekening hoor die jij voor je papa hebt gemaakt voor vaderdag enne ik vind dat baby eigenlijk nog liever dan daddy zoals mama ook al zei.Jammer,dat het met de kikkervissen niet gelukt is, je hebt je best gedaan en de volgende keer beter zullen we maar zeggen, als er tenminste een volgende keer komt, want die beestjes zouden wel erg groot worden he?Leuk, dat Edwin er was om met papa mee naar het concert te gaan. Dat was zeker ook een beetje een vaderdagcadeautje. Had hij wel verdiend he?Wat een raar weer is het daar trouwens in Boston,de ene week kan de sportdag niet doorgaan en de week daarop is het zelfs aan de koele kant,het heeft natuurlijk zo z`n voordelen kun je je wat makkelijker inspannen en heb je het niet al te snel warm. Wat leuk, dat Edwin mee ging om jou naar school te brengen. Volgens mij viel hij helemaal met z`n neus in de boter met jouw verjaardag met al die kindertjes. Nou dag lieverd, tot de volgende keer en veel plezier met mama. Liefs van opa en oma uit Ridderkerk.