Thursday, June 19, 2008

Best Teachers of Waban

Vandaag was het de laatste schooldag. Nu heb ik 12 weken vakantie. Dat is natuurlijk fijn, maar daarna ga ik niet terug naar mijn school, Angier, jammer genoeg. Ik verhuis in augustus naar Engeland, maar daar denk ik nog maar even niet aan. Daar word ik verdrietig van, terwijl de hele dag, net als de hele week juist zo fijn was. Maandag hadden we een picknick. Toen hebben we t-shirts geschilderd. Allemaal een t-shirt met je naam en je eigen handafdruk en daarbij een fingerprint van alle andere kinderen uit de klas. Gisteren was het weer Marble Day. We hadden weer 100 marbles verzameld door hard te werken en dan mogen de kinderen zeggen hoe de dag eruit ziet. Dit keer hebben we watergames gekozen, met sponzen buiten en 's middags de film 'Alvin and the Chipmunks'. Vandaag was het afscheid nemen van iedereen. De 5th graders knalden op het plein serpentine crackers om de vakantie in te luiden. Voor mijn vier juffen heb ik tekeningen gemaakt en mama had groene zomerbloemenkaarsen erbij gekocht. 'Hope to see you again. Love you' heb ik erbij geschreven. En dat meen ik. Ms. Graves en Ms. Giffhorn - waarmee ik op de foto sta - are the best teachers ever.

2 comments:

Pjong said...

He boef - even kort, uit het vliegtuig. Wat een stoere foto's van je met je juffies. Ik zal ze ook missen - over 7 uurtjes ben ik alweer in boston. Dikke knuffel, papa.

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
Wij willen jou een heel fijne vakantie wensen. Wel lang zeg twaalf weken, maar wij weten zeker , dat jouw mama en papa leuke dingen met jou gaan doen, zodat je het afscheid van je vriendjes en je lieve juffen op de Angier School op den duur wat minder verdrietig zal gaan vinden. Je hebt het heel fijn gehad op je school daar in Boston, maar wij denken, dat jij in Engeland het ook best wel snel naar je zin zal gaan hebben en ook daar vast wel hele lieve vriendjes en juffen zal gaan krijgen.Papa heeft je al een lieve brief vanuit het vliegtuig geschreven, hij komt er zo aan, fijn he Xan. Een heel gezellig weekend met papa en mama enne die tand minder van jou valt bijna niet op, er staan twee hele mooie naast.Nou dag lieverd een dikke kus van opa en oma uit Ridderkerk.