Monday, June 16, 2008

Color Day, Last day Principal enzo

Gekke dag vandaag. Het zou warm zijn met zon, maar het was bewolkt. En het was Color Day. Dat is een soort sportdag. Ik zat in het witte team, maar ik vond het te koud voor alleen een wit T-shirt. Ik wilde graag een sweater aan, mijn nieuwe Red Sox van mijn verjaardag. Ook omdat ik hem heel erg mooi vond. Papa en Edwin brachten me naar school. Color Day was heel leuk. Ik heb veel met Ben gespeeld, ook na school. Eerst zijn we naar het afscheid van Mrs Appleton geweest. Zij is de principal van Angier. Dat is het schoolhoofd. Ze vierde het in de Windsor Club, ons buurthuis. In optocht ging de hele school er naar toe. Wij zijn maar even geweest omdat papa vanavond naar Engeland gaat. Edwin is al weg naar Nederland. Ik heb met Ben gespeeld, met mijn nieuwe marshmallow poppers. Het is super vet cool.

No comments: