Friday, June 27, 2008

Wall-e

Ik had er heel erg naar uitgekeken, naar Wall-e. De voorfilmpjes waren allemaal zo leuk. En het begin was ook heel erg leuk, maar daarna werd het best wel verdrietig. De wereld is lelijk en alle mensen dik. Papa en mama vonden de film prachtig, maar ik vond hem best wel moeilijk. Ik vond Kung Fu Panda veel leuker. Daar ben ik vorige week naar toe geweest. Wel cool was dat ik een Wall-e polsbandje heb gekregen. Dat kreeg iedereen die op de eerste dag dat de film uitkwam naar de bioscoop ging.

1 comment:

Anonymous said...

Halo lieverd,

Wat heb jij toch een fijne vakantie, lekker met papa en mama naar de film en zelfs twee keer achter elkaar, ik kan me wel voorstellen ,dat jij die film Kung Fu Panda leuker vond, maar zo'n polsbandje krijgen is wel stoer he.Verder ben jij wel lekker sportief bezig he, heerlijk zwemmem, een tenniskamp, nou dat zal je ook wel snel leren want je hebt ook op de WII al veel getennist,maar misschien heb ik dat wel helemaal mis en is tennissen in het echt toch wel heel anders voor je, maar in ieder geval heel leuk om te gaan doen met je nieuwe tennisracket en andere spulletjes.Verder een erg leuke foto van jou en mama in het bos en wat knap, dat jij zelf al van die mooie foto's maakt, opa en oma zijn ook nieuwsgierig naar de andere foto's.Nou kerel heel veel plezier met alles en leve de vakantie. Heel veel liefs van opa en oma, ook voor mama en papa.