Sunday, June 22, 2008

Nederland-Rusland-BBQ

Ik was er helemaal klaar voor, maar de Oranje spelers niet. Na de eerste helft kon ik het dan ook niet meer aanzien en ben ik in de basement WII-Indiana Jones gaan spelen. Boven hoorde ik af en toe papa zuchten. Het werd 3-1 voor Rusland. Nederland verloor. Jammer hoor. Tommy's vader vond dat ook. Hij komt ook uit Europa en houdt dus ook van voetbal, want Amerikanen geven er niet om. Tommy kwam met zijn hele familie BBQ'en, zodat we zijn vader nog een keer zouden zien voordat we verhuizen. Tommy's vader moet in een heel ver weg land in Afrika werken en komt alleen op de 4th of July thuis en dan pas weer in augustus, als wij al weg zijn. Maar we gaan hem nog wel zien in Engeland, want Tommy's vader en moeder komen uit London, en ze gaan daar ieder jaar naar toe. Gelukkig is het nog niet zover en konden we gisteren gewoon lekker burgers eten en WII'en.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,

Leuk,dat ik weer wat op je blog kan schrijven.Wat jammer was het van onze Oranje-jongens he, opa en oma baalden er ook van, dat het helemaal niet meer lukte dat goede voetbal. Zo te lezen heb jij toch wel een heel gezellige avond gehad BBQ'en met Tommy en z'n ouders en natuurlijk lekker lang opblijven en gamen op de WII.Zal ik je eens een nieuwtje vertellen ,opa vindt het ook leuk dat gamen op de WII,vooral het tennis,dus ga maar goed oefenen Xan,gaat nog leuk worden als wij in Londen komen.