Friday, May 11, 2007

Wild Baby Rabbit

Vanavond had ik er ineens een huisdiertje bij. Bus en Bo slopen over het balkon. Bo had een klein konijntje in zijn bek. Echt heel zielig, maar het konijntje had niks. Het is echt heel lief. Gelukkig liet Bo het meteen los toen we naar buiten kwamen. Het konijntje bleef doodstil zitten. Ik vind het heel zielig - hij is ineens weg bij zijn mama. Op internet hebben papa en mama gezocht wat we moeten doen. Gelukkig is het ouder dan twee weken, want zijn oogjes zijn open. Wanneer hij morgen nog leeft gaan we hem verzorgen voor 3 weken - daarna zetten we hem weer uit in het bos verderop. Als hij ziek is laten we hem ophalen door de boswachter. Echt heel spannend. We hebben nu al eekhoorns, wasberen en konijnen in de tuin gezien.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
wat een spannend verhaal over dat kleine konijntje. Ik hoop, dat het vandaag nog in leven is en niet ziek, zodat jij voor het beestje kan gaan zorgen en de boswachter het niet op hoeft komen te halen.Nou lieverd heel veel succes met het verzorgen van jouw kleine rabbit- vriendje.Wij horen er later wel meer over denk ik.Een heel fijn weekeinde,liefs voor jou en je papa en mama van opa en oma uit Ridderkerk.

Tjan said...

Hebben papa en mama zonder het te weten een huis midden in een kinderboerderij gekocht of zo? Nog even en er drentelen schapen door de tuin. Of gnoes... Wel erg leuk, lijkt me, zoveel dieren in de buurt.

Liefs uit Leiden van
Joke en Gert-Jan