Monday, May 28, 2007

New York, New York...

Papa en mama zingen steeds zo'n liedje. Tatamtatam, on broadway. En dan: It's up to you New York. En dan moeten ze lachen. En doen ze vooral als we tussen alle lichtjes lopen. Times Square heet het daar. Op de foto sta ik daar met opa en oma. Ik kijk naar de grootste speelgoedwinkel ter wereld. ToysRUs. Met een levensgrote brullende dino en het gebouw in lego, waar King Kong op klom in New York. Empire State Building zeggen de grote mensen. Het staat vlakbij het hotel, maar in lego is het mooier. In de speelgoedwinkel heb ik van mijn zakgeld, dat ik van opa en oma heb gekregen, Sponge Bob Lego gekocht. Dat hebben ze niet in Nederland. Tenminste, niet toen ik daar voor het laatst was.

1 comment:

Anonymous said...

Ha die Xan,
Jij boft maar weer, dat je je lievelingslego van Sponge Bob hebt kunnen kopen daar in die ToysRush op Times Square, ze hebben daar ook alles eerder in Amerika he?En nu als je terug bent in Boston maar snel gaan bouwen of Xanny kennende ben je er misschien al voorzichtig in de auto aan begonnen. In ieder geval heel veel plezier er mee. Dikke kus oma en opa.