Tuesday, May 22, 2007

Horse back riding

Elke dinsdagmiddag ga ik paardrijden. In Littleton, bij Harmony Horses. Mijn paard heet 'Bran Ray". Het is een witte pony. Ze zit in een stal met een heel klein oud paardje - Queeny. Mijn paardrijlesjuf heet Cathy. Ze kan heel goed paardrijden. Ik kan al met losse handen paardrijden en ik moet leren te draven met het paard. Daarvoor moet ik kunnen staan en zitten in het zadel. Het was erg heet in de zon, vooral met zo'n hoed op. Maar toch: horse back riding is cool, maar ook moeilijk.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Wat een leuke foto van jou op je witte pony Bran Ray.Jij bent wel een boffer, dat je ook al op een pony mag rijden en knap,dat je dat ook al los kan. Oma heeft veel aan sport gedaan, maar nog nooit op een pony of paard gezeten. Opa Sander kon wel aardig paardrijden, heeft aardig wat lessen gehad en vond het erg leuk om te doen, oma vond het leuker om er naar te kijken,opa en oma gaan in September ook naar jou kijken, lijkt ons leuk. Jammer, dat opa Jan het monument niet heeft kunnen zien,misschien later in de vakantie wanneer het daar niet zo drassig meer is.Heel veel plezier in New York,weer veel liefs van opa en oma uit Ridderkerk.

Xan said...

Ha opa en oma,

Goh wat leuk dat opa Sander ook paardrijles heeft gehad. Ik wist dat niet. Papa heeft dat nooit verteld, maar misschien wistie het niet:-)

Ik wist wel dat jij goed kon turnen. Ik kan ook heel goed los op de evenwichtsbalk lopen in het bos. Daar zijn allerlei gymtoestellen. Maar dat zie je nog wel in september.

Dan kan ik vast al een beetje draven op Bran Ray. En het monument laten we dan ook zien, want dat ligt op de route van en naar paardrijles.

Met opa gaan we er volgende week nog een keer naar toe, want dan zal het water wel verdwenen zijn op de weg. Het is nu zo warm dat opa Jan zelfs een beetje tegen New York opziet. Maar het wordt vast heel leuk.
Daaaaaaag opa en oma