Monday, May 21, 2007

Opa Jan en Oma Sjaan

Gisteren zijn opa en oma naar Boston gekomen. Op het vliegveld hebben we drie kwartier gewacht en eindelijk kwamen ze aan. Met mijn zakgeld. En twee boeken: een stickerboek en een speelboek. Verder nog twee eieren met een beestje erin. Ze waren best moe maar het was erg gezellig om met zijn vijven te eten aan tafel. Van mijn zakgeld gaan we zaterdag in New York een cadeau kopen. Het is van een half jaar! Ik weet nog niet wat ik ga kopen, maar het wordt wel heel cool. Opa en oma slapen in de kelder van het huis. Papa en mama noemen dat het 'gastenverblijf'. Ze hebben het hele weekend geboend en we gingen weer naar de Ikea om alles netjes te maken. Opa en oma hebben mooi weer meegenomen naar Waban - de zon schijnt en het wordt erg heet deze week. Vosje vindt het ook leuk: oma staat vroeg op en laat Vos uit. Ze vinden het hier net Center Parks, maar dan zonder zwembad.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
Wat fijn he ,dat opa en oma er al zijn. Gezellig met elkaar tafelen, het ziet er nu uit als Bussum, nu ik jullie weer aan die oude lange tafel zie zitten, die overal mee naar toegesleept wordt, grapje, een beetje nostalgie moet er ook zijn in zo`n nieuwe wereld. Alle gekheid op een stokje, een heel leuke foto en opa en oma staan er heel mooi op, je zou niet zeggen, dat zij zo`n lange reis achter de rug hebben. Nu maar lekker genieten met z`n allen en heel veel plezier met het doen van je inkopen van al je zakgeld. Veel liefs van opa en oma uit Ridderkerk voor mama,papa en opa Jan en oma Sjaan en een knuffel voor jou. Dag lieve Xan tot de volgende keer.

Anonymous said...

Hoi Xan,
ik ben blij om te zien dat opa en oma gezond en wel zijn aangekomen. Ik hoop dat jullie een leuke tijd met elkaar hebben. In New York is vast wel een cadeau van dat zakgeld te kopen.
Jammer van je konijn zeg dat hij toch niet wilde blijven.Ons konijn zit al elf jaar in zijn hok en wil er niet vandoor, terwijl wij hem alle vrijheid gunnen,

liefs Arja