Sunday, May 13, 2007

Mother's day weekend

Normaal doen we nooit iets aan moederdag. Ok, ik maak een tekening ofzo, maar meer niet. Stom commercieel feest (vindt vooral papa, die is namelijk helemaal niet commercieel, huh). Papa maakte vroeger asbakken voor moederdag en vaderdag. Dat mag hier niet, en in Nederland ook al een tijdje niet meer. Lang uitslapen wel. Lekker tot een uur of tien op bed gelegen. Ik mocht een film kijken en mama kon de hele krant uitlezen. Vos vond het ook niet erg. De rabbit is nog steeds in huis - we gaan hem straks terug zetten. Hij eet worteltjes en mais en springt steeds uit zijn doosje. Gelukkig is hij dus gezond - gaat terug naar zijn moeder dus, op moederdag.

3 comments:

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
wat een leuke foto van jullie drietjes.Zo te lezen en te zien was het bij jullie niet alleen moederdag maar ook een beetje kinder- en dierendag,lekker uitslapen en vosje vorstelijk languit bij mama en jou op bed,krantje en croissantje erbij gezellig hoor.Jouw papa heeft wel een beetje gelijk,heel commercieel al die cadeaux. Het moet vooral een ontspannen en gezellige dag zijn vindt ook oma. Fijn, dat jouw kleine rabbit vriendje zo gezond is,dat het weer terug kan de natuur in.Nou lieve schat, oma wacht wel weer op het volgende avontuur, wat komt er na de eekhoorns, wasbeer en de rabbit nu weerbij jullie aanwaaien.Veel liefs weer van opa en oma, ook voor papa en mama.

ingrid said...

Hoi Xan, ik had voor mijn moeder voor moederdag een schoolbordje geschildert. Die vond ze erg mooi.
Op mijn verjaardag, 19 april, zijn bij ons 4 konijntjes geboren. Ze zien er allemaal een beetje anders uit en we hebben ze ook al namen gegeven. Ze heten: kleine speedy, kleine mickey, blacky en stampertje. Ze zijn net zo groot als die bij jullie en ze zijn heeeeeel lief.
Mijn moeder en zus gaan komende week op vakantie naar Colorado Springs, CO, USA, en nemen voor mij dan een webkinz hondje mee. Leuk hé.
Knuffels van Sander.
PS ik mis je wel op school hoor.

PS 2: Mijn moeder vond de website van jouw nichtje Yara en nu heeft mijn moeder heel lang geleden ook in Cedar Hill, Texas gewoont, net als jouw nichtje. Grappig hè!

Xan said...

Xan@Sander
Wat stom, kwist niet dat je jarig was. Nog gefeliciteerd!!! Jammer dat ik niet op je partijtje kon zijn. Dat had ik heel graag gewild. Lekker samen lachen in het Nederlands en Star Wars spelen.

Je hebt wel een waanzinnig cadeau gehad voor je verjaardag, 4 konijntjes! Dan zijn jullie volgend jaar met z'n vijven jarig. Mag je de konijntjes houden? Ik hoop het wel voor je, want ze zijn zo lief. Ik mis mijn konijntje wel - immiddels is het weer terug naar zijn mama in het bos - misschien kan ik, als ik terug kom in Bussum, dan wel een konijntje van jou overnemen.

Leuk dat je mama naar Amerika gaat. Ik hoop dat het lukt, dat Webkinz hondje, want de Webkinz zijn hier steeds uitverkocht. Je herinnert me eraan dat ik hier 2 inlogcodes heb voor de webkinz, ik zal ze activeren, morgen staan ze dan op mijn blog. Dus dan kun je alvast spelen, ook samen met mij via internet.

Mijn mama heeft op Yara's blog het verhaal van je mama gelezen. Leuk dat ze in dezelfde stad op school hebben gezeten. Yara komt begin volgende maand hier naartoe, als opa en oma weggaan. Kun jij ook niet een keer komen?

Heel veel knuffels terug!!