Wednesday, May 2, 2007

I'm not someone else

Wat echt heel mooi is is het schilderij dat is gekomen vandaag. Er staat 'I am not someone else' op en het is heel groot. Ik ben ook nog steeds dezelfde Xan als op de Vondelschool, maar toch ook een beetje anders. Het is elke dag leuker hier en op school doen we hele coole dingen. Ik mag ook een knuffel meenemen in de klas. Voor het zeeproject had ik een orca meegenomen, die echte walvisgeluiden maakt. Ben maakte tijdens muziekles stiekem het orkageluid, echt heel hard, en toen kreeg ik de schuld. Wat ook leuk is dat we warm eten tussen de middag. Vanmiddag heb ik Mais gegeten en eergisteren kregen we hot dogs. Lekker ongezond. O ja - Noes heeft het schilderij gemaakt. Gaaf he?

2 comments:

Anonymous said...

Halo lieve Xan,
Even dacht ik, dat ik een kerk was binnen gegaan, maar ik weet natuurlijk wel beter.Fijn dat de spullen en dus ook mama`s beelden goed aangekomen zijn. Het gaat nu weer een beetje op Bussum lijken bij jullie.Ik vind het schilderij heel bijzonder en wensen mama en papa er heel veel plezier mee. Fijn voor jou Xan, dat je nu al je speelgoed weer hebt en wat gezellig om knuffels mee te mogen nemen naar school.De volgende keer maar een zonder geluid, kan de juf zich ook niet vergissen.Fijn, dat je het zo naar je zin gaat krijgen op school, nog heel veel plezier met het zeeprojekt. Veel liefs van opa en oma ook voor je papa en mama.

Anonymous said...

Hé Xan en Peet en Irene!
Wat een mooie Noes hebben jullie zeg. Erg fraai. Wij hebben vanavond met opa en oma gegeten in een heel fijn restaurantje, Oud Zuid, heet het, en het is vlakbij ons huis. Wij hadden de teckels te logeren van Joseph en Orly (zij zijn op vakantie in Portugal geweest) en toen we thuis kwamen waren de hondjes heel erg aan het blaffen en hing er een boze brief van een boze buurvrouw op de deur. De buurvrouw dacht dat de hondjes zielig waren, maar ze waren gewoon goed op het huis aan het passen en probeerden de boze buurvrouw met haar nieuwsgierige hoofd voor het raam weg te jagen met hun geblaf. Woupke is zojuist vrolijk in de auto gestapt en teruggereden naar Ridderkerk. Ze zijn heel blij, omdat het met ons neefje Sam weer goed gaat. Hij wordt snel beter. Nou lieveschatten, tot snel! Wij vertrekken zondag voor een weekje naar Cassis, lekker op vakantie en verheugen ons al zeer op Amerika deze zomer. Kusjes, Domi en Annet