Friday, December 28, 2007

Xan 7 jaar 1

Een dag voor mijn verjaardag heb ik met mijn vriendjes in Bussum mijn verjaardag gevierd in Monkey Town. Dat is een speelrekken, springkussen en ballenbak hal. Helemaal leuk. Ik was er al vaker geweest met vriendjes. Toen mama vroeg waar ik mijn verjaardag wilde vieren, wist ik gelijk: Monkey Town. En het was leuk. Hele middag gespeeld. Cadeautjes gehad. Patat en ijsjes gegeten. Helemaal goed. En tot slot mocht ik een cadeautje uitzoeken uit de schatkist van Monkey Town. Ik heb de Bol-man gekozen. Het is een van mijn mooiste cadeautjes.

1 comment:

Anonymous said...

`Lieve Xan,

Jullie verblijf in Nederland zit er weer op. Kerst en jouw verjaardag 2007 zijn voor opa en oma onvergetelijk geworden.Het was voor ons minstens zo`n geweldige week als voor jou en je papa en mama. De foto`s spreken voor zich.Die van jou met je vriendjes in Bussum de dag voor je verjaardag is een heel mooie.De week is wel omgevlogen, misschien is het toch een goed idee om volgend jaar ook Oud en Nieuw in Nederland te vieren.Voorlopig kijken wij eerst maar uit naar Maart en dat is toch al vrij snel. Dag lieve Xan tot de volgende keer, liefs uit Ridderkerk.