Wednesday, December 26, 2007

Santa goes Dutch









Ik had Santa al in Amerika gezien. Hij was niet in Nederland, net zoals Sinterklaas er eigenlijk nooit is op pakjesavond. Te druk natuurlijk. Papa en mama hadden verteld dat de Kerstman cadeautjes aan hen had meegegeven, zodat ik pakjes in Nederland zou hebben tijdens Kerstmis. Verwarrend was wel dat er nog meer cadeautjes onder Annet en Domi's boom lagen. Grote mensen hadden die er zelf onder gelegd. Ook voor mij. En er waren cadeautjes van de Kerstman voor mij. Niet voor de andere kindjes die er waren die avond, want zij hadden de dag ervoor al cadeautjes gehad. Helemaal begrijpen doe ik het niet, maar ik heb wel heel veel mooie dingen gekregen: Star Wars, een oceaanspel, boeken, een dvd en nog veel meer. Het was geweldig, papa en Annet wisten ook niet wat ze zagen:-)

1 comment:

Tjan said...

De blik van papa en Annet spreekt inderdaad nog meer boekdelen dan erachter in de kast staan :-D

Het is wel een moeilijk verhaal hoor, van al die cadeautjes. Als ik het zo lees, vraag ik me af of er bij Sinterklaas en de Kerstman toch niet iets fout is gegaan, want jij hebt in december (zeker met je verjaardag erbij) wel heeeeel erg veel cadeautjes gekregen!