Thursday, December 20, 2007

Mama jarig

Even dacht mama dat we volgende week naar Hawaii zouden gaan toen ze gisteren de reisgids Hawaii uitpakte die ze voor haar birth day kreeg. Gelukkig niet, want ik wil liever naar Nederland, hoewel ik best wil leren surfen en snorkelen op Hawaii volgend jaar. Papa gaat wel een vakantie naar Hawaii boeken voor ons. Van zijn vluchtpunten. Dat zijn punten die je kunt sparen bij elke reis die je met een vliegtuig maakt. Van die punten kun je dan weer een nieuwe reis boeken en die is dan gratis. Mama heeft nog meer gekregen hoor, anders zou het een beetje zielig zijn. Papa en ik hebben haar heel erg verwend. Ze heeft naast de reisgids ook nog een heel leuk boek over teckels gekregen en een boek over een schilder, Picasso heet hij. Verder sneeuwbalkaarsenhouders en een iPhone. Die phone ziet er net zo uit als papa's iPod, alleen kun je er ook mee bellen en internetten. Gistermiddag was papa vroeg thuis en zijn we met z'n drietjes naar de Golden Compass geweest. Ik vond het best een enge film. Ook vond ik einde een beetje jammer. Nog niet alles was opgelost in de film. Er zal wel een Compass deel 2 komen, denk ik. Daarna was ik best moe, dus zijn we niet naar een restaurant gegaan, maar hebben we Sushi gegeten thuis. Rauwe vis, bah, maar ja, het was mama's verjaardag. Op mijn verjaardag eten we wel iets anders:-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
Wat is mama verwend door jullie zeg,nou, dat heeft ze natuurlijk verdiend he en dat zij maar veel plezier mag hebben van al haar nieuwe cadeaux, maar wat een leuk vooruitzicht, dat jullie van die opgespaarde punten een reisje naar Hawai gaan maken,cool hoor.Het is jullie van harte gegund, papa vliegt al heel vaak alleen en nu weer eens gezellig met zijn drietjes naar zo`n zonnig oord, krijg je al een warm gevoel bij in deze winterse kou, maar nu eerst naar Nederland,dat nu bedekt is met een prachtig sneeuwkleed, dus weer de kou in Xan, maar jij bent er inmiddels al erg aan gewend. Tot a.s.Zondag.xxx van ons uit Ridderkerk.