Sunday, December 16, 2007

Santa is in town

'Ho, ho, ho..', hij zei het echt Santa. Zo noemen ze de Kerstman hier. Hij is geweest bij Zack, een vriendje van mij. Hij woont vlakbij me. Om er te komen moesten we flink door de sneeuw waden, maar binnen was het warm. Er waren heel veel kinderen, lekkere dingen om te eten, films, een knots van een kerstboom en Santa dus! Hij had voor alle kinderen een cadeautje bij zich. Dat had hij meegebracht in zijn slee, maar die slee en de rendieren heb ik niet gezien. Ik heb een Yoda-knuffel gekregen en een ander Star Wars poppetje. Hoe zou Santa toch weten dat ik dat graag wilde hebben?

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Xan, wat leuk om te zien, dat Kerst nu al zo gevierd wordt bij jouw vriendje Zack. Zo te zien kwamen jullie vanuit de kou in een warm bad, gezellig daar hoor en wat een prachtige Kerstboom en wat een Kerstsfeer met al die sneeuw.Het is hier wel een stuk kouder geworden, maar geen sneeuw, wel een laagje ijs, dus kan er misschien over een paar dagen geschaatst worden op de vijver bij opa en oma in de achtertuin.Wie weet komt het er dit weekend van om hier eens op het ijs te staan, is in die zeven jaar nog niet gebeurd, nou lieve Xan tot Zondag dan he. Liefs uit Ridderkerk.

Tjan said...

Hoi Xan,

Gefeliciteerd met je mama's verjaardag! Feest dus... En nog maar 10 nachtjes slapen (waarvan nog maar 3 in Amerika) tot je eigen verjaardag. Nog meer feest!

groeten uit een best wel koud maar nog altijd onbesneeuwd Nederland,

Gert-Jan