Tuesday, December 11, 2007

Waban op Google Maps!

Moet je kijken. Ons dorp in Amerika kun je helemaal zien op Google. Dat is net nieuw. Op de foto zie je mijn school en het punt waar ik altijd oversteek om bij school te komen. Dan staat er altijd een klaar-over-mevrouw die - als we mogen oversteken - 'Go ahead', roept. Ze zingt het een beetje, maar altijd zegt ze hetzelfde, nooit wat anders. Gek eigenlijk. In ieder geval zie je Beacon Street, waar mijn school staat. Onze straat, Waban Avenue kun je jammer genoeg niet zien. Wel kun je verder in de omgeving rondkijken en in Boston. Echt cool vind ik het. Je kunt dit zien via maps.google.com. Klik op 'Street View' en je ziet mijn school. Vervolgens kun je zelf rondlopen over de blauwe lijnen.

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Geweldig wat er allemaal mogelijk is via google en wat leuk om te weten, dat ook opa en oma daar gelopen hebben toen wij jou naar school brachten, echt cool ja.Liefs uit Ridderkerk

Tjan said...

Mooi zeg, dat Google Maps!

Misschien komt die mevrouw oorspronkelijk wel uit Deventer, en is ze nog altijd supporter van de plaatselijke eerste-divisieclub daar. Zijn er ook klaar-over-mevrouwen die niets anders dan 'Boston Red Sox' roepen?