Sunday, December 2, 2007

Enchanted

Het is ijzig koud vandaag. We wilden gaan schaatsen, maar het was zo koud, dat we maar naar de film zijn gegaan. Ik wilde naar Beowulf, maar daar mag ik nog niet naar toe van mama. Ik heb wel met haar de trailers bekeken. Hele coole film, maar ik moet jammer genoeg ouder zijn, of misschien mag ik de dvd kijken als de film daarop uit is. Tot die tijd moet ik nog naar films als Enchanted. Het is best een leuke film, maar ook wel erg meisjesachtig, met prinsessen enzo. Toch moest wel erg lachen om het verhaal en een rare prins die midden in New York het dak van een bus doorboort met zijn zwaard. De dikke mevrouw van de bus was er niet blij om. Al met al was het toch best wel een leuke film. Volgens papa en mama een absolute aanrader. Het was ook voor het eerst dat er werd geklapt nadat een film was afgelopen. En toen we buiten kwamen sneeuwde het heel hard. Alles wit. En op Waban Square hadden ze de kerstboom opgetuigd. Het was net of we zelf door een Disney film naar huis gingen:-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan, jammer, dat het te koud was om te schaatsen, maar die film Enchanted lijkt ons ook wel erg leuk, komt later natuurlijk ook hier in de bioscopen, misschien gaan wij wel kijken als het zover is.Wel leuk he die Kerstsfeer,het wordt hier wel wat guurder, maar sneeuw zit er voorlopig niet in, wij zijn best wel een beetje jaloers op je hoor, nou opa niet zo, want die houdt niet van sneeuw en al helemaal niet van de winter.Zorg maar goed voor de buitendieren, want die zullen met die kou wel vaker om eten komen bedelen,ook wel gezellig vinden wij al met het voederen van de vogeltjes.Leuke foto`s weer vooral die met al dat Sinterklaaspapier, jullie zijn zo te zien niet vergeten en hebben Sint en Piet weer aardig in de buidel getast. Nou lieve Xan heel veel plezier met alle nieuwe cadeaux, volgens opa en oma heb je ze dik verdiend.Dag Xan, tot snel, liefs van ons uit Ridderkerk.