Thursday, July 26, 2007

Summer camp

... het zit er weer op. Dan doen ze hier in Amerika om die hele lange zomervakantie door te komen. Je hebt allerlei kampen, sport-, theater- of zoals ik heb gedaan een farmkamp in Natick. Sommige kinderen gaan hele dagen. Ik alleen middagen. Het was heel leuk, in het begin. Dan is alles nieuw: baby bunnies verzorgen, geiten voeren, kippen in hun hok jagen om ze eten te geven, rivierkreeftjes vangen. Maar na drie dagen weet je het wel en wordt het toch een beetje zo als school. Iets dat moet, en dan is het toch iets minder leuk, hoewel ik wel leuke vriendjes heb gemaakt. Op de foto worden de geiten net gemolken toen papa me kwam halen. Een geit was zo blij dat hij op de rug van een meisje sprong. Ze schrok er erg van, want het was best een grote geit. Volgende week ga ik naar een zwemkamp bij de YMCA. Eigenlijk is dat geen echt kamp, want is het maar een uurtje per middag. Bovendien is zwemmen cool! Ik ga naar de guppy-groep. Ik ben junior-guppy af.

No comments: