Sunday, July 22, 2007

Annet eindelijk 27!

Voor de tiende keer is mijn tante Annet 27 geworden. Ik snap daar niks van, maar in elk geval was ze wel jarig. Domi ook, maar dan 20 dagen geleden. We hebben hun feestje in Amsterdam gemist, maar bij Legal Seafoods hadden we ons eigen feestje. Eigenlijk vind ik vis helemaal niet zo lekker. Maar Annet wel. En zij was jarig. Ik heb "macaroni cheese" gegeten. Tussendoor hielp ik Annet met haar "lobster". Hij was heel groot. Ik vond hem heel erg mooi eruit zien. Ik ontdekte dat ze een botte schaar en een kartelschaar hebben. Die heb ik meegenomen. Maar lobsters zijn vooral zielig. Als je naar de wc gaat in de Legal Seafoods dan zie je ze liggen. Op elkaar gestapeld, in een bak water. De scharen dichtgebonden. Dan zijn ze nog bruin. Op het bord zijn ze ineens rood. Heel gek.

4 comments:

Tjan said...

En wat eten jarige kreeften? Kreeft natuurlijk! Ook via jouw site nogmaals/alsnog van harte gefeliciteerd! Ik snap trouwens de naam van het restaurant niet zo goed. Zijn er ook visrestaurants in Amerika waar illegale vis wordt geserveerd?

Tjan said...

Hoi Xan, ik was nog niet helemaal wakker vanochtend, dus ik vergat nog wat. Tante Annet kan dan wel heel slim goochelen met cijfers en zeggen dat ze voor de tiende keer 27 is geworden, maar dat klopt helemaal niet. Ze is voor de elfde keer 27 geworden. Dat zal ze niet leuk vinden, maar het is wel zo, toevallig! Enne, feliciteer ook je ouders nog even: die zijn vandaag voor de derde keer 5 jaar getrouwd, als ik het goed heb :-)

Anonymous said...

Halo lieve Xan,
Van harte gefeliciteerd met de 37ste verjaardag van Annet, ik vind al dat gereken maar moeilijk. Tjan heeft natuurlijk wel gelijk. Tante Annet is zo te zien echt dol op kreeft,zij straalt er helemaal bij en jij houdt het bij macaroni met cheese, lijkt oma ook lekkerder hoor.Jij hebt in ieder geval nu wel een mooie lege roze kreeft op je kamertje staan, wees er zuinig op kunnen opa en oma hem ook nog bewonderen.Verder willen wij jou ook nog feliciteren met papa en mama, zij zijn vandaag de 26ste Juli al 7 jaar getrouwd.Jullie gaan dat natuurlijk gezellig met z`n drietjes vieren, opa en oma wensen jullie een heel leuke dag, een dikke kus voor jou en ook voor papa en mama.Tot de volgende keer maar weer. Daaaaaaag.

DASjes said...

Ha Xan,

Heb je ook die vieze groene snot gezien die in een kreeft zit? Tante Annet kan daar heel vies mee spelen :op Iedereen gefelecikreeftentaart!

Groetjes van de DASjes