Thursday, July 12, 2007

Annet en Domi....

...zijn er! Hier zie je ze aankomen vanuit de vliegtuiggate. Iedereen blij. Ik mocht op de rugzakken zitten in karretje opweg naar de auto. Toen ik eraf wilde springen, viel ik mijn elleboog open. Annet had gelukkig pleisters. Ze heeft dat bij zich omdat ze gaat wandelen in de bergen met een rugzak. Wij doen dat niet, dus hebben we vaak geen pleisters in huis. Wel allerlei ander fijns. We hebben pizza gegeten met watermeloen. Domi wilde daarna het liefst naar bed, want ze was heel moe na die lange vlucht. Zij mocht niet van de grote mensen. Ik moest wel, terwijl ik niet wilde. Stom hoor. Maar wel naar bed gebracht door Annet en Domi, dat was wel weer fijn.

1 comment:

Anonymous said...

Halo lieve Xan,
Leuk he dat Domi en Annet er nu zijn, alleen jammer dat je nu je elleboog moest bezeren, maar misschien heeft de pleister van Annet wel wonderen verricht en is je arm al een stuk beter.Anders nog een kusje van oma erop.Gezellig voor jou, dat jullie weer zijn wezen whale watchen en naar je geliefde eethuis Joe zijn geweest, willen opa en oma ook wel hoor.Nou lieve jongen geniet maar lekker met Annet en Domi en mama en papa natuurlijk. Liefs van opa en oma uit Ridderkerk.