Sunday, July 1, 2007

Fashion Xan

Vandaag flink blog bijgewerkt -terug tot half juni! - en nieuwe schoenen gekocht. Toen ik net in Amerika was, vond ik deze klompen helemaal nik. Van plastic en plomp, maar al mijn vriendjes hier dragen ze en ze zitten eigenlijk best lekker. Ik heb zwarte gekocht, geen groene zoals mijn vriendjes. Ik wilde Kiss-je-klompen. Hele coole en je kan pins kopen voor in de gaatjes. Ik heb een Nemo-, een papegaaien- en een Amerikaanse vlag-smiley-pin, want je kunt nu eenmaal geen Nederlandse vlag kopen in Amerika. Ze weten soms niet eens waar Nederland ligt:-)

2 comments:

DASjes said...
This comment has been removed by the author.
DASjes said...

Ha Xan,

Ik heb ook van die stoere Crocs. Ik heb blauwe met Mickey Mouse, kijk maar:

Sam met Crocs

(Ik wilde een fotootje plaatsen, maar dat gaat niet. Dan maar een link.)

Ik vind ze ook zo lekker lopen en ik wil eigenlijk geen andere "doene" (dat zijn natuurlijk schoenen) aan.

Kus van je neefje Sam