Friday, March 28, 2008

V.I.P. of the week

Deze week was ik de V.I.P. van de week. Dat ben je 5 dagen de belangrijkste van de klas en dat is heel leuk. Op maandag mag je een V.I.P.-museum inrichten. Dat is een tafel in de klas, waar je alles op mag leggen wat je belangrijk vindt. Ik had mijn museumdoos uit Nederland bij me, met een dode libelle en stenen. En mijn vriendenboek uit Nederland, foto's van opa's en oma's, Lord of the Rings poppen en film, 2 Webkinz knuffels en Star Wars poppetjes. Op het prikbord hing al de stamboom die ik al eerder had gemaakt. Dinsdag had ik een special share. Met sharing mag je iets meenemen wat je heel mooi vindt en wilt laten zien aan andere kinderen. Als V.I.P. mag je je hele museum sharen, wat heel cool is. Op woensdag mag je je favoriete boek meenemen. Ik had wel Dolfje Weerwolfje mee willen nemen, maar dat is er niet in het Engels. Dus nam ik Bad Dog Marley mee. Dat gaat over een hele stoute pup, die uiteindelijk de baby in huis redt. Gisteren mocht ik kiezen wat we gingen doen na de les. Ik koos drawing, want ik vind tekenen heel erg leuk. En vandaag mocht ik lunchen met de juf, Mrs. Graves, en ik mocht daarvoor familie en een vriendje uitnodigen. Ik koos Will en papa en mama kwamen allebei. Dat was heel erg leuk. Wat ook cool was dat papa vandaag de secret reader was. Iedere vrijdag is er een papa of mama secret reader. Toevallig was papa het vandaag. Hij las voor uit mijn nieuwe Engelse boek over de maan: dat er geen lucht is op de maan, waardoor je er niets kunt horen en waardoor het 's nachts heel koud is op de maan en overdag heel heet. En dat er bij volle maan weervolven zijn. Het was heeeeeeel spannend.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xanny,
Wat zit jij toch op een leuke school, met plezier lees ik over alle fijne en gezellige dingen die jullie daar doen. Nu was jij weer de V.I.P.van de week gaaf hoor, maar wat oma zo leuk vindt is dat papa en mama in die week ook een belangrijke rol spelen, gezellig mee lunchen en papa de secret reader.Dat jij tekenen zo leuk vindt verbaast mij niet, weet je, oma en jouw papa vonden tekenen ook heel erg leuk toen zij klein waren, papa tekende op de Middelbare School zijn agenda vol met de bandleden van Kiss een van zijn favoriete bands,prachtig die geverfde gezichten.Verder vinden wij het erg leuk, dat jij zo trots bent op tante Annet, nou wij ook hoor en wij vinden het net zo spannend als jij wat er nou precies gaat gebeuren in dat boek van haar.Nog even wachten en dan zullen wij het zien.Nou Lieve Xan heel veel groetjes van opa en oma uit Ridderkerk.