Sunday, March 16, 2008

Vergeten trein is fijn

Papa vertelde dat ik vroeger in Bussum heel vaak met mijn buurjongen Joost met treintjes speelde. Gek genoeg kan ik me daarvan niets meer herinneren. Het is al te lang geleden denk ik. Ik wist ook niet meer dat ik nog een houten treinrails met electrische treintjes had. Ze stonden gewoon in de kast, in een doos, waarvan ik dacht dat er autootjes in zaten. Ik hou niet zo van auto's dus keek ik nooit in die doos. Vanmorgen heb ik de rails gelegd en toen ik naar het feestje van Zack was, hebben papa en mama batterijen voor de treintjes gehaald. Het is cool om ermee te spelen. O ja, het feestje van Zack was heel leuk, een science party. We mochten experimenten doen met Space Sand, Slime and Electricity. Na afloop werd er een raket afgeschoten op het grasveld. Geen echte hoor, maar een kleine die net zo'n klap gaf als een vuurpijl en daarna met een parachute naar beneden kwam. Cool:-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieverd,
Oma was erg benieuwd naar wat er weer op jouw blog zou staan, dus toch nog even voor het naar bed gaan gekeken.Leuk, dat dat houten treinstel weer te voorschijn is gekomen,oma weet zich nog goed te herinneren, dat het op een van je verjaardagen als wens boven aan de lijst stond en dat alle tantes toen ook een stukje van jouw treinstel hebben gegeven. Fijn, dat je er nu weer met zoveel plezier mee speelt en niet te vergeten vaders vinden het meestal ook heel erg leuk he Peter.En ook nog een science party gehad,klinkt al heel erg cool en dat was het zo te lezen zeker.Nou wij lezen volgende keer wel weer over al je spannende avonturen. Dag lieverd