Sunday, March 30, 2008

Indy got slimed

Hebben jullie ook de Nickelodeon Kids Choice Awards gezien? Ik wel. Kon ook niet anders. Het stond zelfs met foto's aangekondigd op de voorpagina van alle kranten. De Awards zijn zeg maar de Oscars, maar dan door een kinderjury. Ik keek in de Bartlett Inn, tussen twee skidagen in. Ik had het bovenste stapelbed. De onderste waren leeg, papa en mama hadden een eigen slaapkamer, maar ze keken onder mij ook mee hoe Indiana Jones geslimed werd. Was heel cool. Indiana Jones is van de film, hij speelde ook Han Solo in Star Wars, maar nu is hij Indiana. Binnenkort komt er een nieuwe Indiana film. Tijdens de Nick Kids Awards moest hij een stukje naspelen uit de Temple of Doom, waar ook lego van is. Hij moest een gewicht op de plek van een beeldje leggen, maar dat mislukte. Hij kreeg heel veel gifgroene slijm over zich heen. Ook andere filmsterren kregen dat. Heel gaaf.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan,
Opa vond het ook heel leuk die uitzending over de Nick Kids Awards,oma heeft het toevallig niet gezien, maar kan me wel voorstellen, dat jij het heel gaaf vond, vooral toen jouw held Indiana geslimed werd,dat was natuurlijk lachen.Die Temple of Doom kan ik mij nog wel herinneren, volgens mij heb ik die film met jouw papa en Annet gezien. Moet je maar eens aan papa vragen, misschien weet hij dat nog wel.