Saturday, March 15, 2008

Movie time



Today I was so lucky. Eerst mocht ik mee met Zack, een vriendje dat jarig was. Morgen is zijn partijtje voor vriendjes, maar vandaag is hij echt jarig en mocht hij twee vriendjes uit nodigen om mee te nemen naar het Aquarium. Ik ben heel blij dat ik een van die vriendjes was, samen met Michael. Na het Aquarium zijn we ook nog naar de film 'Dolphins and Whales' geweest. Het is een 3D film, waardoor het leek of de dolfijnen over je hoofd buitelden. En Whales zijn lang niet altijd zulke lieve beesten, die alleen plankton eten. Een Blue Finn opende zijn enorme bek en een hele school visjes verdween erin. 's Avonds moest papa naar de Windsor Club. Dat is het clubhuis van de buurt, waar ze heel veel leuke dingen voor kinderen doen. Papa moest er naartoe, omdat we lid willen worden, maar daarvoor moet je naar een kennismakingsavond komen. Ik mocht niet. Het was niet voor kinderen. Dat was best jammer op zaterdagavond. Daarom heeft mama me getrakteerd op 'Horton hears a Who'. Het is een film van een boek van Dr. Seuss. Ik heb al heel veel boeken van hem gelezen. Ze zijn heel erg leuk. Mama vindt Dr Seuss een beetje de Amerikaanse variant van de mevrouw die Pluk van de Petteflet heeft geschreven, maar ik vind Dr. Seuss leuker. Je moet echt die boeken gaan lezen, maar mama heeft op Bol.com gekeken en ze zag geen Nederlandse vertalingen. Dat is echt jammer, maar misschien is het dan leuk om met Dr. Seuss Engels te leren, want zo ben ik ook begonnen, met het ABC. En deze Dr Seuss-site met spelletjes is ook heel leuk, maar vergeet niet om naar de film te gaan.

1 comment:

Anonymous said...

Zo jij boft ook altijd en naar het aquarium en naar de bioscoop en zelfs twee keer, toe maar. Lijkt mij ook wel een heel interessante film Dolphins and Whales.Xan wij zullen in de gaten houden wanneer `Horton hears a Who hier draait,gaan dan zeker kijken.Dag Xan.