Wednesday, December 30, 2009

9 Jaar

Yes jarig - 9 jaar - en zoals wel vaker de laatste jaren, vierde ik mijn verjaardag in NL, dit keer bij opa Wout en oma Gepke. Oma had het hele huis versierd met ballonnen, en er waren heel veel taartjes en kaarsjes. Maar eerst bij het ontbijt, kreeg ik mijn grote cadeau, een PSP van opa, oma, papa en mama en twee games erbij. Yes, ik wilde heel graag een PSP, veel mooier dan de nintendo. Opa Jan en oma Sjaan kwamen ook taart eten. Daarna ging ik met papa en mama vriendjes ophalen in Bussum, voor mijn verjaarsfeestje in Nemo. We hebben Kes, Joost en Matthijs opgehaald, en het was net of we elkaar gisteren voor het laatst hadden gezien. We hebben heel erg gelachen, slushies gedronken, en aan het eind van de dag patat met kroketten eten bij Cafe Amsterdam. Zo lekker waren die kroketten - je hebt ze niet buiten NL - dat ik er ook nog een als toetje heb genomen, in plaats van een ijsje. Jammer alleen dat mijn vrienden niet dichterbij wonen...

No comments: