Wednesday, December 16, 2009

First Snow Dorking II

Eigenlijk ben ik nog ziek, tenminste ik ben nog wat verkouden, maar niet echt ziek meer. Mijn ouders houden me thuis omdat mijn vader swineflu heeft en ze willen niet dat ik kinderen aansteek op de laatste schooldag. Heel erg vind ik het niet dat ik niet naar school hoef, thuis zijn is fijn. Beetje tv kijken, gamen, lezen en in de sneeuw spelen. Joehoe. Wel moest ik me heel goed aankleden vanwege mijn cold, maar toen naar buiten met Thumper en Vos. De weerman voorspelt 4 inches of snow tomorrow. Ik kan niet wachten.

1 comment:

woupke said...

Halo Xan,

Wat een ontzettend leuke foto van jou en Vosje en Thumper in de sneeuw.Jammer dat papa het zo te pakken heeft gehad, maar nu ik dit schrijf is je mama ook behoorlijk ziek.Die sneeuw is erg leuk, maar inmiddels mag het wel een beetje minder. In Nederland is het verkeer al een weekend ontregeld en er lijkt nog geen einde aan te komen, niet zo handig met de Kerst in het vooruitzicht, maar leuk is het wel he Xan, geniet er dan maar zoveel mogelijk van.Heel veel beterschap voor mama en jij en papa moeten ook maar verder goed opknappen. Dag lieve Xan.Liefs van opa en oma uit Ridderkerk.