Wednesday, December 2, 2009

Assembly Year 4

Goh, mijn tweede klas assembly alweer. Dit keer ging het over St. Andrew. We droeg om beurten een stuk uit zijn leven voor. Ik heb verteld waar hij woonde, wie zijn vader en broer waren en dat hij een discipel van Jezus was. Het kruis waaraan hij doodging, is naar hem genoemd, het Andreaskruis. En een paar botten van hem zijn in Schotland. We hebben ook Auld Lang Syne gezongen, je hoort het in dit videootje, mama zingt er ook doorheen:-) Het is een nieuwjaarsliedje en het is best heel mooi.

1 comment:

woupke said...

Halo Xan,

Wat leuk, dat jij weer zo,n mooie voordracht hebt gehouden, maar jammer eigenlijk, dat opa en oma het niet hebben kunnen zien.Auld lang Syne vond ik erg mooi klinken, ik dacht zelfs mama te horen.Wij zijn natuurlijk al heel blij met de foto,s en het videootje.Ik ga snel verder lezen, want jij en mama hebben veel leuks te vertellen.