Saturday, December 5, 2009

Sint in Dorking

Eindelijk was het zover, al voor het eten, ik kon ook niet meer wachten. Ik was er helemaal naar van, eerst de Xmas fair en dan wachten op Sint. Dus gelukkig was hij vroeg. We waren sintliedjes aan het luisteren en downloaden op de computer toen er ineens allemaal pepernoten door de kamer vlogen. Geen idee waar dat vandaan kwam. Niemand gezien. Toen ik op zoek ging in de andere kamer, beng, nog meer pepernoten. Thumper en Vos vonden ze ook erg lekker. Behalve alle noten in de kamer lagen er ook in de gang, ze leken naar de annex te gaan, ons gastenverblijf. Daarbinnen lagen nog meer pepernoten, een heel spoor en het ging naar de wc. En daar stond de zak, joepie!! Er waren 2 gedichten voor me. Piet bleek te weten dat ik 's avonds stiekem boeken lees in bed en Thumper heeft de hele week 's nachts met een Piet gespeeld. Nou ja zeg. Ik heb heel veel gekregen, action figs, boeken, films en een spel. Dank je wel Sint en Piet!!

1 comment:

woupke said...

Sint heeft weer aardig uitgepakt in Dorking zo te lezen. Nou lieve Xan ik denk, dat Sint vond ,dat jij het verdiend hebt, want hij heeft zelfs in Nederland nog aan jou lopen denken, want in de zak voor de drie kleinkinderen van opa en oma heeft hij ook nog een pakje voor jou gedaan. Wat lief he, waarschijnlijk wist hij, dat jij met Kerst in Nederland op bezoek zou gaan, vandaar, denk ik.