Saturday, December 5, 2009

Christmas Fair Belmont

Best een rare dag vandaag. 's Ochtends de Christmas Fair op school en 's avonds Sinterklaas. Heel gek, de kerstman en sint op een dag, eigenlijk vond ik dat niet zo leuk, veel te spannend allemaal. Ik ben ook niet naar Santa's grot gegaan. Wel heb ik geholpen bij de stand van mijn klas. Iedere klas en ook veel ouders en vrienden van de school hadden dat om geld in te zamelen voor de school. Mama had cake gehaald voor de school die verkocht werd, en een fles drank, net als alle andere ouders. Er waren knuffels, speelgoed, cakes,een wijnloterij en een gewone loterij. In de stand van mijn klas kon je voor 20 cent eendjes hengelen, en dan kreeg je een lolly. Mama had ook meegeholpen aan het maken van een afterdinnerhamper, een mand met koffie, likeur en bonbons voor na het eten. Elke klas had een andere hamper. Papa heeft de gardening hamper gewonnen. Kon hij wel gebruiken na alle bladeren die we in de tuin hebben weggeharkt. En mijn prijs was dat er een tekening van mij in het Fair boekje was opgenomen. Als kleurplaat. Heel cool. Op de foto kijk ik in het boekje, met mijn juf Mrs Blanche rechts van me, achter me staat de klassenhulp en art teacher Miss Glass en verder nog de teacher van year 3.

1 comment:

woupke said...

Wat gezellig he zo,n "Christmas Fair en dat iedereen daar zijn steentje aan bij kan dragen.Mooie mand hoor die mama gemaakt heeft,ik zou hem best hebben willen winnen.Papa is trouwens een boffer om zo,n beetje de grootste prijs, die er was,. te winnen en nu inderdaad maar aan de slag ermee in de tuin, moet het alleen eerst wat minder winters weer zijn. Wat ontzettend leuk, dat er een tekening van jou in het Fair boekje is opgenomen, is het soms die van de Kerst en Nieuwjaarswens aan de familie,die vinden wij ook heel erg mooi.Wat sta je leuk op de foto met je juf en de klassenhulp.