Wednesday, October 15, 2008

New doggie

Toen Vosje en de katten niet gelijk mee mochten naar Engeland was ik best wel verdrietig. Ze zijn in quarantaine. Zo heet dat met een moeilijk woord. Ze mogen pas in januari Engeland in. De poezen zijn in een kennel met een tuin. En Vosje logeert zolang bij Pepper. Dat is de hond van mijn oom en tante in Nederland. Ze heeft het daar best heel fijn. Ze heeft een vriend en ze mag op Marittes bed slapen. Als ze thuiskomt mag ze ook op mijn bed slapen en dan hebben we ook nog een verrassing voor haar: een vriendje. Ik mag van papa en mama een hondje uitzoeken. De hond van mijn vriendje Adrian heeft 9 puppies. Ze zijn heel lief. En heel erg klein. Het zijn 8 jongens en 1 meisje. Op de foto zijn ze nog maar twee dagen oud. Ze hebben hun ogen nog dicht. Hun moeder is een labradoodle, dat betekent dat ze half poedel en half labrador is. Hun vader is een labrador. Ik ben benieuwd hoe de puppies er binnenkort uitzien. Heel gek dat ze over een paar weken al groter zijn dan Vosje.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieverd,

Wat leuk, dat je van papa en mama zo,n schattige puppie mag uitzoeken.Hoe ga je hem noemen, ben je al druk bezig een naam te verzinnen?Het zal voor Vosje wel even wennen zijn, maar Vos is wel een heel lief beestje, dus zal het best gaan lukken tussen die twee. Wij kijken er ook naar uit, waarschijnlijk zal het hondje er nog niet zijn als wij naar Dorking komen. Liefs van opa en oma en tot snel ziens.