Friday, October 10, 2008

Tea is geen thee

Een playdate heet hier anders. Het heet Tea. Als je op de tea gaat, krijg je meestal geen thee. Het betekent eigenlijk dat je mee-eet. Dat is heel gewoon hier. Ik ben al een paar keer bij andere kinderen geweest. Gisteren was Adrian bij mij. Op dinsdag na school krijg ik tennisles met alle kinderen van de klas bij hem thuis. Bij mij hebben we samen gevoetbald en vliegtuigjes gemaakt. Adrian kan dat heel goed. Hij heeft het geleerd van zijn vader. Papa gaat het mij ook leren, want hij heeft ook van zijn vader vliegtuigjes leren vouwen. Dat is wel een ander model dan dat van Adrian, maar ze vliegen net zo goed. We hebben later de vliegtuigjes gekleurd en ermee buiten gespeeld. Daarna cheeseburgers gegeten. O ja, voor iedereen die nieuwsgierig is naar mijn schooluniform. Op de foto zie je het een beetje.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Xan

Een gezellige foto, lekker aan het spelen met je nieuwe vriendje Adrian.Leuk dat schooltenue, volgens mij is dat nu heel erg in de mode in Nederland een bloes en een slipover en dan vooral met ruiten.Staat jullie erg goed, best cool hoor.Nou lieverd heel veel plezier met tennis en vliegtuigjes bouwen en al het andere leuks wat je doet en wij zullen maar zeggen tot snel ziens bij opa en oma op de Tea. Veel liefs uit Ridderkerk.