Wednesday, October 22, 2008

Herfstvakantie in London - British Museum

Op school hoor ik veel over de Ancient Greeks tijdens History. Het zijn hele mooie verhaal. Over Zeus, de baas van de Goden en de Minotaur, of zoals mama het in het Nederlands zegt, de Minotaurus. Thuis hebben we best veel boeken over de Ancient Greeks, maar toen ik hoorde dat je in London een museum hebt vol met Griekse spullen wilde ik daar graag naar toe. En het was leuk. Er staat een hele tempel en heel veel potten en beelden. We kregen in het museum een gele rugzak met allemaal opdrachten over de Ancient Greeks. Nu weet ik hoe je een tempel bouwt, wie Achilles is en wat voor spelletjes Griekse kinderen vroeger deden. En ik heb nu ook drie kinderboeken over de Ancient Greeks, gekregen in het museum. Het is heel cool.

No comments: