Friday, October 10, 2008

Romeo and Juliet

Op Belmont gebeuren veel leuke dingen. Ik wist al wel dat we binnenkort een field trip gaan maken naar een groot schilderijenmuseum in London en dat we over een tijdje pizza's gaan bakken bij de lekkerste pizzeria van Dorking: de Pizza Express. En vandaag waren er ineens 2 bussen voor de hele school. We gingen naar een play. Een play van Shakespeare. Dat is een play writer die al heel lang dood is en heel beroemd in de hele wereld. Zeg maar een soort Rembrandt, maaar dan met boeken. We gingen naar Romeo and Juliet in de Dorking Halls. Dat is vlakbij mijn huis. Adrian en ik zaten achterin de Halls, want dan kun je alles goed zien. Romeo en Juliet is best een zielig verhaal. Er wordt wel veel in gezoend. Dan staken Adrian en ik ons tong uit naar elkaar. Jech al dat zoenen. Daar moeten wij niets van hebben.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieverd,,

Wat heb jij het toch leuk daar op je nieuwe school, naar theater, museum en dan als slagroom op het toetje ook nog zelf een pizza gaan bakken in de pizzeria in Dorking. Oma weet al wat vooreen jij gaat kiezen ,ik denk een pepperoni,hm lekker hoor.