Sunday, April 13, 2008

Savannah's Bowling Party

Vandaag werd Savannah zeven. Ze is mijn buurmeisje en zat vorig jaar bij mij in de klas. De meeste meisjes in mijn klas vind ik stom. De enige echt leuke zijn Kes, maar die zit in Nederland, en Savannah dus. Ik mocht op haar feestje komen. We gingen naar een Bowling Alley. Daar was het heel donker, en alles was "glow in the dark". Bowlen is trouwens best leuk. Ik heb 1 strike gegooid. Alle kinderen op het feestje (er waren gelukkig nog 2 jongens) kregen lichtgevende schoenen aan en lichtgevend tape, zodat iedereen wist dat wij bij Savannah's party hoorden. Ik had mezelf helemaal ingetaped. Ook mijn gezicht - kijk maar op de foto. Daar zie je ook mama een foto maken. Papa en ik hebben haar vanavond op het vliegtuig naar Amsterdam gezet. Daar gaat ze naartoe voor haar werk. Papa en ik vliegen volgende week achter haar aan, want dan heb ik vakantie. Pas over 6 nachtjes slapen zie ik mama weer. Dat is heel erg lang. Ik mag gelukkig bij papa in bed slapen.

2 comments:

Artprices said...

Lieve Xan, Ik ben goed aangekomen in Nederland. Paulien heeft me opgehaald van de trein in Bussum. Onderweg naar haar haar huis reden we langs de Vondelschool. Dat was wel heel gek. Alsof ik nooit weg was geweest, maar tegelijk weet ik dat jij in Amerika bent. Weet je Xan, je gaat vast een hele leuke mannenweek tegemoet samen met papa en dan is het zo zondagochtend. Dan zien we elkaar weer. Ik tel de nachtjes en ga je straks bellen voordat je naar school gaat. Dag liefie, heel veel kusjes, ook voor papa, mama

Anonymous said...

Hoi lieve Xan,
Jij hebt weer een leuk feestje gehad he,een echte bowlingparty. Knap van je dat je al een strike hebt gegooid.Leuk, dat jullie lichtgevende schoenen en tape droegen omdat het bowlen in een donkere ruimte gedaan werd, lijkt me ook wel spannend. Grappige foto die met dat tape op je gezicht.Na het feestje heb je mama op het vliegtuig gezet naar Nederland, het leuke hiervan is weer, dat jij en papa haar na 6 nachtjes weer nareizen om gezellig metelkaar vakantie te vieren.Er is al een nachtje om Xan, dus nog maar 5 nachtjes en dan zie je behalve je lieve mama ook je oma,s en opa,s weer.Zijn we allemaal weer blij, dag lieverd, een dikke kus en ook een voor je papa.